Siri Legasi: Menemui anda pada 16 September ini!

Siri Legasi: Menemui anda pada 16 September ini! Baru-baru ini, kami membuka pendaftaran Legacy Series, pertandingan terbuka amatur "League of Legends", yang direka khas untuk pemain baru yang berminat untuk mengambil bahagian di peringkat pertandingan. 


Terdapat banyak cara untuk bermain, tetapi jika dibandingkan dengan memenangi hadiah wang tunai, bermain dalam kumpulan pasti lebih menggembirakan. Adakah anda bersedia membentuk pasukan? tekan di sini


Apakah siri lama?


Siri Legasi: Menemui anda pada 16 September ini!

Garena Malaysia sebelumnya telah mengadakan pertandingan seperti "Cup Weekend", "Syndicate Cup", "Midnight Cup" dan "Individual Cup". Permainan-permainan ini telah memberi kesan kepada semangat persaingan di antara atlet, yang mendorong para atlet. Selesaikan permainan sebagai satu pasukan. Siri tradisional ini bertujuan untuk memberikan semangat yang sama, tetapi pada masa yang sama ia dapat membetulkan masalah yang dihadapi oleh semua pemain kejohanan masa lalu; semangat kompetitif jangka panjang.


Bagaimana siri tradisional mengisi jurang?


Bagaimana siri tradisional mengisi jurang?

Selepas penjenamaan semula League of Legends Championship (LCM), Liga Profesional Malaysia akan menyediakan 2 slot "wildcard" untuk 2 pasukan teratas - Juara dan Juara Rising. Siri tradisional ini menyediakan "kumpulan hadiah" bernilai RM35,000.00 untuk peringkat amatur, yang memberi peluang kepada pemain untuk mendapatkan hadiah bukan hanya dalam permainan. Semakin anda menang, semakin besar keuntungan pasukan.


Apakah sekatannya? Siri tradisional adalah kejohanan terbuka, yang memberikan cara yang baik untuk tahap profesional melalui 2 slot "wildcard".


Sebagai Terbuka: Semua pemain Malaysia boleh mendaftarkan 5-7 pemain berdasarkan kelayakan negeri mereka. Kecuali setiap pasukan memenuhi semua 60% syarat, mereka tidak dibenarkan menyertai pasukan negeri lain. Sebagai contoh, jika pasukan anda terdiri daripada 3 pemain dari Johor dan 2 pemain dari Kelantan, hanya pasukan anda yang dibenarkan mendaftar untuk kelayakan Johor. Bagi bukan warganegara, anda mesti membuktikan status tempat tinggal anda di negeri ini. Bagi bukan warganegara yang belajar di Malaysia, sila nyatakan lulus pelajar anda.


Sebagai jalan untuk pemain profesional: Pemain dalam kumpulan kelapan atau lebih tinggi dan skor sebelumnya mereka akan dilarang untuk mengambil bahagian dalam siri lama kerana mereka masih mempunyai kontrak dengan pemain sehingga November 2017.



Bagaimana cara mendaftar?


Perlawanan kelayakan ini akan bermula di seluruh negara. Bertindak sekarang dan daftarkan pasukan anda di negeri masing-masing mulai 15 September 2017! Untuk mendaftar, sila klik di sini Mulakan legasi anda!




Rujukan: Garena, Malaysia


Post a Comment

Terbaru Lebih lama