GSC Cyber Games: Peringkat Akhir

GSC Cyber Games Peringkat Akhir

GSC Cyber Games: Peringkat Akhir, pada peringkat kelayakan, empat pasukan berjaya dalam pertandingan peringkat pertama kebangsaan, mengalahkan 188 pasukan yang lain.


Empat pasukan tersebut adalah "Fight to the End" (Daerah Utara), "People RF.Hoyyosh" (Daerah Pantai Timur), "eMaster_A (Daerah Tengah) dan" RF.OneMoreStep (Daerah Tengah).


Perhatian tertumpu pada pertandingan "Selangor Online Game" yang diadakan minggu lalu, memenangi dua kategori Ryan "NiamaGa1" Kan's "RF.OneMoreStep" dalam dua minggu. Namun, pasukan mereka bersaing dengan kuda gelap "Fez hingga akhir" pada pusingan pertama dan tewas 1-2.


Babak pertama adalah antara "eMaster_A" dan "Orange RF.Hoyyosh". Banyak orang menantikan persaingan sengit, dan pengalaman pemain antarabangsa dari kumpulan "eMaster_A" akan digabungkan dengan bakat baru yang menarik dari kumpulan "Gresca dan Kucaijr", yang mempunyai pengalaman dalam RSxHanzo, yang merupakan negara yang paling dihormati untuk "eMasterVin" Pemain tahap.


Walau bagaimanapun, "eMaster_A" dengan mudah memenangi perlawanan 2-0 menentang Orange.RF Hoyyosh dan menghantar mereka ke bahagian bawah untuk bersaing dengan rakan pasukan mereka "RF.OneMoreStep". 


Apabila ketiga-tiga permainan terbukti menjadi serangan balas yang hebat, pertempuran antara rakan-rakan pasukan tidak mengecewakan mereka. Dalam permainan itu, para pemain sepertinya telah belajar tentang permainan pesaing mereka.


Namun, hanya satu pasukan yang dinobatkan sebagai pemenang, iaitu "RF.OneMoreStep" untuk memenangi keputusan seri 2-1. Pada masa yang sama, di separuh akhir, "eMaster_A" nampaknya membuktikan kepada penonton bahawa ketika mereka mengalahkan "Fight Sampai Akhir" 2: 1, mereka dapat bertahan lama, menjadikan mereka finalis.


Pada masa yang sama, "pertarungan hingga akhir" mesti mengulangi keputusan pusingan pertama dengan "RF.OneMoreStep" untuk memaksa pertandingan semula. Namun, setelah "RF.OneMoreStep" mengalahkan "Fight Sampai Akhir", ada rancangan lain, 2-1 dan sekali lagi dengan "Shaw7" untuk membuktikan bahawa mereka dapat terus menang.


Dengan cara ini, hasil rasmi menunjukkan bahawa dua wakil jabatan pusat layak diwakili di peringkat daerah.


Pada perlawanan terakhir antara "eMasterArroyos" dan "Shaw7", mereka menang 1-1 dan kemudian penentuan penalti, yang membawa tuah kepada "Shaw7" dan menerima hadiah wang tunai RM10,000.00.


Dari pasukan yang kalah hingga memenangi permainan ini, "RF.OneMoreStep" harus pergi jauh untuk memenangi permainan ini.


Ryan "NiamaGa1" Kan memperoleh kemenangan keduanya dan menerima cek sebanyak RM10,000.00. Akhirnya, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada GSC kerana menganjurkan permainan ini secara aktif, Acer Predator kerana menaja peralatan, Logitech untuk menaja peralatan dan Wetix kerana menaja tiket pertandingan!


Sumber: Garena, Malaysia

Post a Comment

Terbaru Lebih lama